Här skriver jag om det som faller tankarna, känslorna, fingrarna in. Om livet på jorden. Om döden. Det blev mycket av den varan ett tag. Men det är också de inläggen som blir mest lästa, så behovet finns.
Jorden vårt hem i Universum - miljöfrågor ligger mig varmt om hjärtat. Likaså det som handlar om vår andlighet. Välkommen in i min värld!

söndag 8 januari 2012

Längesen sist!

Nu har min aktivitet på bloggen varit så låg, så länge, så jag började nästan fundera om den somnat in för gott, men så rätt vad  det är så kommer det någon positiv kommentar som gör mig så glad att jag känner att jag nog ska ta tag i den igen. Så håll utkik!

http://www.youtube.com/watch?v=g7cylfQtkDg&feature=g-user-f&context=G2d7beebUCGXQYbcTJ33ZdzeeY626upMK2QCAhgT3sciejCy7fV-8

http://www.youtube.com/watch?v=BGawHlUQxs4

Så länge lägger jag in ett par länkar att titta på, så återkommer jag med lite
filosofiska
funderingar
framöver.



"De som lever
utan att göra dumheter
är nog inte så kloka
som dom tror.!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar